BRILLIANCE H330

همکاری برلیانس با بی ام و در مونتاژ محصولات این برند آلمانی باعث شد که برلیانس اچ ۳۳۰ نمایی الهام گرفته از بی ام و سری ۱ داشته باشد. این ماشین که نسخه صندوق دار  برلیانس اچ ۳۲۰ با تغییرات بسیار کمه ، با طراحی جذاب ترش نسبت به رقبای کم قیمت تر ایرانی مورد استقبال بسیاری از خانواده های ایرانی قرار گرفت.
در طراحی بیرونی این ماشین باحجم دادن نمای کناری و همچنین درپوش موتور ، ظاهری خوش فرم و نسبتا عضلانی رو میبینیم و جلوپنجره مدل بی ام و ای هم به این چهره مصمم ، مهربانی خاصی اضافه کرده. در نمای داخلی اما طراحی جذابی  رو شاهد نیستیم ولی به جز قسمت دریچه های کولر و بخاری که طراحی مستطیلی به سبک خودروهای قدیمی داره ، سایر قسمت های داشبورد و فرمان تقریبا به روز و نه چشم نواز طراحی شدن.
اگه میخوای راجع به این ماشین بیشتر بدونی ویدیو رو لایک کن و یادت باشه که در این ماشین به جای تسمه تایم از زنجیر تایم استفاده شده که مزیت شو میتونی توی پست  پشت پرده جک جی فایو مون ببینی . و پست رو سیو کن چون ما در بازرگانی عدل خو قطعات این ماشینو برات به طور مستقیم از چین وارد می کنیم .
در قسمت امکانات رفاهی برلیانس اچ ۳۳۰  چراغ مه شکن جلو، فرمان برقی دو حالته ، نمایشگر لمسی ۷ اینچی،  دوربین عقب، ورود بدون کلید، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی، سانروف برقی و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز رو می بینیم که به نسبت قیمت این ماشین ، در حدانتظاره
شاید بشه تنها مشکل این ماشین رو قدرت موتور ۱۱۴ اسب بخاری پایین و شتاب خیلی کمش دونست که  ۱۳ ثانیه طول میکشه تا سرعتش از صفر به ۱۰۰ کیلومتر برسه . و اگه شتاب بالا براتون اهمیتی نداره ، مزایایی مثل طراحی بیرونی جذاب ، کابین نرم و بی صدا ، خدمات پس از فروش گسترده و گیربکس بهینه تر از محصولات پژو ، میتونه انتخاب خیلی خوبی برای مصرف خانوادگی باشه

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش