GREAT WALL M4

گریت وال M4 که ظاهرا طرفداران زیادی در بین خانم ها دارد در نگاه نخست، کلاس و زیبایی جالبی دارد که با توجه به سایز آن به نظر می‌رسد بیشتر به درد خانم‌ها می خورد، البته با کاهش تولید محصولات دیار خودرو در ایران، چندی پیش اعلام شد که تولید این مینی شاسی بلند در آبان 95 متوقف شده است.

این کراس آور بسیار زیبا و متوازن ساخته شده است. طراحی نمای بیرونی این خودرو از فولکس‌واگن تیگوان، سوزوکی SX4 و اشکودا یِتی الهام گرفته شده اما این شباهت‌ها خوب و مثبت به نظر می‌آید.

چراغ‌های پخ‌دار جلو، جلوپنجره‌ای باریک و مشکی در زیر کاپوت و یک پنجره مشبک خیلی بزرگ در جلو، این ماشین را خشن، مبارزه‌جو و چالش‌برانگیز کرده‌اند. با توجه به ‌اندازه این خودرو، ام 4 یک خودرو خیلی کوچک هست. اما اورهنگ (مترجم: مقدار فاصله دماغه ماشین تا چرخ جلو) کوتاه، از این ماشین یک شخصیت جسور ساخته است. این خودرو اجزای کاملاً متفاوتی دارد. ریل باربند آلومینیومی ولی دستگیره‌های در کرومی هستند. همچنین تزیین اطراف دریچه‌های کولر با کروم، ما را به یاد خاطره‌های خانواده رنجروور می‌اندازد. اگر از روی تعصب قضاوت نکنیم و ماشین را به خاطر چینی بودنش سرزنش نکنیم می‌بینیم که درز بین قطعات بسیار کم و ظریف هست و اجزای فلزی نیز به‌خوبی با هم چفت شده‌اند و به‌خوبی ماشین‌های اروپایی قطعات روی هم سوار شده‌اند.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش